Tuesday, June 2, 2009

Decorating class with Kak June




Entah mengapa bila saya melawati blog ini...http://sayasukacupcake.blogspot.com/ hati saya terus terbuka untuk mengikuti kelas beliau. Sedangkan tulah kali pertama saya melawati blog beliau...I love you cuppies design Kak Jun! It was amazing creation...So after communicating through email & sms and able to find date that suits my family schedule of course! 11th April I made a trip to USJ4 after lots lots of persuasian finally my dear hubby...Othman agreed to be my chauffer for the day & took care of the kids as Sherry got to go to school for her Sports Day...Thanks Han!


So Kak Jun, minta izin "cut & paste" gambar ni dari blogspot Kak Jun ya! Sepatutnya dah pergi untuk kelas advance tetapi sampai sekarang ni masa sungguh tak mengizinkan untuk bertandang ke rumah Kak Jun lagi....still waiting for the days but my calendar dont looks like permitting it! Insyaallah one day I will! Pray for me as well ya Kak Jun!
Istimewanya kelas hari tu, rumah Kak Jun dikunjungi selebriti popular, Abby Fana! Rupanya sifu saya ni selebriti yang besar namanya di dunia media. Hanya saya saja yang tidak mengetahui..al-maklum dunia media ini bukanlah dunia saya tapi bangga gituuu!!!



No comments:

Post a Comment